Vår hemsida är låst – och endast den hemliga koden ger dig pre-access till Black Week-rean när nedräkningen har nått noll. Har du inte koden? Klicka nedan och få den!
Gör dig redo för årets bästa erbjudanden
BLACK WEEK STARTAR SNART
EN HELA VECKA MED ERBJUDANDEN
Black Week är vår största rea på hela året, där du kan spara upp till 40% och förvänta dig nya specialerbjudanden under hela veckan – på alla våra produkter. Rean börjar officiellt måndagen den 25 november kl. 17:00 – men med ett den hemliga koden kan du shoppa innan alla andra: redan den 25 november kl. 07:00! Allt du behöver göra är att skriva upp dig.
Black Week slutar måndagen den 2 december kl. 23:59.
Om oss
Vi är inget modevarumärke. Vi revolutionerar kläder genom att lägga till innovativa, tekniska funktioner till klassiska plagg. På så vis kommer du att se lika bra ut som du känner dig, var du än är – till och med när du rör dig utanför din komfortzon. Vi beskriver vår tankegång som "Stretch further" och vi vill väldigt gärna dela den med dig.
FAQ
Erbjudanden under Black Week kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Därför kan rabattkoder inte användas under Black Week. Presentkort kan givetvis användas som vanligt.
Vi har normalt en leveranstid på 1-6 arbetsdagar beroende på vilket land du önskar leverera varan till. Under hektiska perioder som Black Week kan det därför uppstå förseningar i beställningar och därmed även i leveransen. Vi har förberett oss ordentligt. Vårt lager jobbar dygnet runt och vi gör allt vi kan för att behandla alla beställningar så snabbt som möjligt. Vi tackar för ditt tålamod och din förståelse.
Vänligen läs följande guide om du vill byta en eller flera varor köpta under Black Week:
Du kan returnera ditt köp via följande länk. Hitta ditt land i listan här:
Vi erbjuder 45 dagars öppet köp vilket betyder att du kan skicka tillbaka varor i upp till 45 dagar från köptillfället.
Så fort din beställning är gjord levereras den till vårt lager. På grund av ett högt tryck under Black Week är det inte möjligt att göra ändringar i din beställning. Om du har råkat beställa fel produkt rekommenderar vi därför att du gör en ny beställning och därefter returnerar den felaktiga produkten efter mottagandet.
Om du har några andra frågor om Black Week har vi besvarat många av dem i vårt Help Center:
https://help.shapingnewtomorrow.com/sv
Har du inte fått svar på din fråga är du naturligtvis välkommen att kontakta vår kundservice.